De klanten van ICT-diensten en ICT-dienstverlenende organisaties/afdelingen staan centraal. Met onze aanpak van professionalisering en verzakelijking van ICT diensten kunnen interne afdelingen groeien tot resultaatgerichte marktpartijen. Ook beheer organisaties/afdelingen, veelal in een ondersteunende rol, kunnen meetbare doelen definiëren, support leveren met KPI’s en werken op basis van SLA(s). Hiermee worden aantoonbare klantgerichte resultaten bereikt wat met trots kan worden uitgedragen.

In verschillende markten als Public, Finance en Healthcare heeft SIS ervaring in diverse rollen en verantwoordelijkheden met betrekking tot integrale ICT-dienstverlening. Onze specialiteit is een totale integrale aanpak van applicatiebeheer, ontwikkeling en exploitatie tot een hoogwaardige ICT-dienstverlening te verheffen met, direct voor de bedrijfsdoelstellingen van zijn klanten, positief bijdragende resultaten.

Zo hebben we ook in de rol van transformatiemanager bij Outsourcing van ICT-afdelingen en activiteiten in verschillende marktsegmenten veel ervaring opgedaan met het veranderingsmanagement van intern gerichte afdelingen tot resultaatgerichte marktpartijen.